čtvrtek 6. února 2014

Ahoj!
Chtěla bych Vás přivítat na mém začínajícím blogu. Tímto prostřednictvím bych se s Vámi chtěla dělit především o mé zkušenosti s dekorativní a pečující kosmetikou, parfémy. Ráda bych s Vámi také sdílela své názory týkající se módy. Popravdě řečeno nevím, jak dlouho mě bude blogování bavit, jelikož jsem typ, kterého chvíli baví to a chvíli zase tamto :) Ale třeba právě blog se stane jedním z mých pravidelných koníčků.

Asi by byla slušnost, abych Vám také řekla něco málo o sobě.
 Jmenuji se Petra, je mi 20 let a prvním rokem studuji na univerzitě. Momentálně jsem úspěšně složila všechny zkoušky a mám teď několik dní volno...právě proto jsem se asi rozhodla, že teď je ta správná chvíle na založení blogu. Strašně ráda sleduji beauty blogy a miluji kosmetiku, tak jsem si řekla, že bych to taky mohla zkusit..uvidíme, jak se mi bude dařit a hlavně jak mě to bude bavit :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)