pondělí 17. února 2014

Lipobase repair

Přeji hezký slunečný den :)

Dnes bych Vám chtěla představit mého zachránce pleti, kterého jste už mohli vidět v minulém článku. Je to krém Lipobase Repair.

 

Tento krém je určen pro středně až velmi suchou pokožku. Já osobně mám v zimě suchou pleť, tvoří se mi kožní šupinky a mám sklon k ekzémům. Proto jsem potřebovala nějaký hutný výživný krém, který moji pleť dokonale hydratuje, ale nebude dráždit moji ekzematickou pleť. A Lipobase naprosto splnil, možná bych řekla až předčil, má očekávání.
Co se konzistence týká, tak je opravdu velice hutný a nejde tak snadno rozmazat, musíte si s tím dát trošku práci :). Je naprosto bez parfemace.
Krém si na pleť nanáším pouze večer, jelikož je pokožka po jeho použití lesklá a trvá déle než se vsákne. Výsledkem je krásně promaštěná a zvláčněná pokožka, dokonce mi pomohl vyléčit i atopický ekzém, takže pokud s ním máte někdo problémy, tak Lipobase určitě doporučuji!
Seženete ho pouze v lékárnách. 30 gramů tohoto krému stojí okolo 150 kč. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)