neděle 9. února 2014

LOLA

Vítám Vás u dnešního článku!

Dnes se s vámi chci podělit o tip na jeden krásný lak na nehty.
Miluji upravené ruce. Myslím si, že to hodně vypovídá o tom, jak o sebe žena pečuje. Bohužel díky oboru který studuji, nemůžu mít každý den nalakované nehty a dlouhé nehty u mě nepřipadají v úvahu. Ale jsem zastáncem toho, že i krátké nehty mohou vypadat krásně :) .
Určitě jste už všechny zaznamenaly pískové laky od Gabriella Salvete. Já sama mám tři odstíny (zatím:)) a se všemi jsem moc spokojená. Ale dnes bude řeč o mém nejoblíbenějším odstínu. O Lole.


 Lola je krásná růžovostříbrná barva, která vypadá krásně něžně. Hodí se snad na každou příležitost, je decentní, ale každého zaujme. Vždy po nalakování ještě zafixuji top-coatem a lak mi krásně vydrží i pět dní. Laky Stars od Garbrielly Salvete stojí 89 kč, což není zrovna extra levné, ale já si je kupuji vždy v akci (naposledy jsem je kupovala za 69 kč). I přesto, že mají tyto laky hrubý povrch, tak jdou poměrně dobře odlakovat. Stačí vatový tamponek s odlakovačem podržet o chvilku déle než jste zvyklé u hladkých laků. Za mě jsou tyto laky jednička a mohu je všem jedině doporučit.

Mějte se krásně a přeji hezký den! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)