středa 12. února 2014

AVON Zklidňující makeup

Přeji pěkný den!

Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o mé zkušenosti s makeupem od značky Avon.
Tento makeup mám asi dva měsíce. Do té doby jsem si vystačila s mým oblíbeným makeupem od Rimmel Match perfection v odstínu 200 Soft beige. Ale jelikož jsem tuto zimu světlejší než obvykle, bylo nutné pořídit si i světlejší makeup. A když jsem v Avon katalogu viděla tento makeup zlevněný z 229 kč na 99 kč, tak vážně nebylo o čem přemýšlet. Dlouho jsem přemýšlela jaký odstín si vybrat, jelikož v těch katalozích vypadají ty odstíny úplně jinak než v reálu. Nakonec jsem zvolila odstín Nude a dobře jsem udělala :).
Oficiální popis: Zklidňující make-up s reflexní složkou obsahuje výtažky z heřmánku, levandule a aloe, které zklidňují a osvěžují unavenou pleť. Složení je obohacené o vitaminy A a E, které vyživují pleť a vyrovnávají její tón. Výrobek je vhodný pro všechny typy pleti i pro citlivou pleť. Účinky: Hydratuje a rozjasňuje pleť. Redukuje projevy stresu a únavy pleti. Dodává jí svěží vzhled po celý den. Lehké až střední krytí.

A teď co si o tomto výrobku myslím já. Balení je hezké, klasické, jednoduché. Líbí se mi, že má makeup skleněnou lahvičku. Je mi to sympatičtější než makeupy v plastu. Tento makeup má pro mě ideální konzistenci. Není extra tekutý ani hutný a to mám ráda. Odstín je hezky světlý, teď v zimě mi opravdu skvěle sedí a na pleti není vůbec poznat, že bych nějaký makeup měla. Krytí bych označila za střední, což mi také vyhovuje. Parfemace je klasická makeupová, nic neobvyklého. Nevšimla jsem si, že by makeup pleť nějak rozjasňoval a zklidňoval, ale krásně sjednotí barvu pleti a zakryje drobné nedokonalosti, jako např. žilky pod očima. 
Jediné co mi na tomto makeupu trochu vadí je jeho pumpička ze které na jedno pumpnutí dostanete malinko produktu. Většinou tedy musím pumpnout tak 4x, abych dostala množství makeupu, které mi vystačí na celý obličej. Ale to je věc, kterou překousnu.
Tento makeup bych si klidně koupila znovu i za plnou cenu. Je to výrobek, který se Avonu opravdu povedl.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)