neděle 9. února 2014

Nežiju jen makeupem..

 Dnes bych Vás chtěla přivítat u TAGU, abyste se o mě něco málo dozvěděli. Jdeme do toho :)


1. Díváš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Nikdy jsem nebyla žádný televizní maniak a od té doby, co jsem přes týden na koleji sleduji televizi minimálně. Mám ráda vědomostní soutěže jako např. Taxík, AZ kvíz, máme rádi Česko apod. Strašně mě baví koukat na to s někým a chytračit :D. Ze seriálů miluji Odložené případy, Doktora House a ráda se někdy kouknu i na ulici, ikdyž už se z toho stala strašná blbost. A ještě koukám na zprávy samozřejmě:) A moje oblíbená talk show je Show Jana Krause.

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Ano, když mám čas a chuť, tak vařím ráda. Mám ráda jednoduchá jídla jako těstoviny, palačinky, rizoto, saláty, steaky. Nejsem ten typ, který by dokázal stát půl dne u plotny a vařit se s dokonalou omáčkou :) Ale ještě radši než vaření mám pečení. Nemůžu říct, jaké je moje nejoblíbenější jídlo, jelikož jsem strašný žrout a pochutnám si na hodně dobrotách. Namátkou můžu vybrat např. pizzu, ryby, špenát, dukátové buchtičky a krupičnou kaši s javorovým sirupem. Mezi mé nejoblíbenější dezerty patří medovník, pana cotta a palačinka.

3. Vysněné povolání?

Cestovatelka.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Docela slušně umím německy, dorozuměla bych se i anglicky. Chtěla bych umět francouzsky.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie pro radost, když ne za makeup?

Za oblečení a jídlo.

6. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Nejhorší vlastnost pro okolí je, že jsem strašný puntičkář. Všechno musí být super uklizené a přesně na svém místě, když to tak není, tak soptím! Takže jakmile někdo používá nebo si půjčí moje věci, okamžitě to poznám :D A zároveň je to moje puntičkářství asi i nejlepší vlastnost. Jsem pečlivá, takže nehrozí, že bych šla na zkoušku nenaučená. Musím mít všechno dokonalé, tím pádem chci i dobře prospívat, což ze mě dělá trošku šprta..já jsem v tom nevinně :D.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

Miluju knížky! Bez nich bych se neobešla. Potřebuji v prstech cítit ty listy papíru a taky miluji vůni nových knih.

8. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Ano. Dřív jsem byla strašná stydlivka, ale postupem času se to asi někam vytratilo :). Teď ráda chodím mezi lidi a nemám s tím ani nejmenší problém. Ale nejraději jsem samozřejmě ve společnosti svých blízkých, které znám a stále je o čem se s nimi bavit.

9. Chodíš se večer bavit nebo upřednostňuješ komorní společnost?

Tak půl na půl. Čeho je moc, toho je příliš. Když mám náladu ráda vyrazím do víru zábavy, ale nejsem ten typ, který paří každý den. Jednou za dva týdny mi to vyhovuje. Mám ráda čas jen sama pro sebe, kdy se mohu věnovat i svým jiným koníčkům, než jen diskotékám a zábavám.

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

S blogováním teprve začínám, takže nemůžu soudit, jestli by bylo mraky času :). Ale ve volném čase se ráda věnuji mále setře, příteli a svému psovi, ráda chodím na procházky, čtu si a sportuji.

Tady přikládám fotku, abyste věděli, jak taky vypadám. 
Přeji hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)