čtvrtek 8. května 2014

Krém na nohy Balea

Přeji Vám krásný sváteční den a vítám Vás u dnešního článku :)

Dnes si dáme recenzi na jeden krém na nohy, konkrétně od značky Balea. Jak víte, tak pečující kosmetiku od Baley mám moc ráda, naprosto mi vyhovují jejich sprchové gely, tělové krémy, krémy na ruce a nohy a ani tento není vyjímkou.


Balení asi netřeba popisovat, jednoduchý design, typický pro produkty již zmiňované značky. Jedná se o krém se speciální péčí pro hrubé a popraskané nohy. Jelikož období balerínek už je zde, tak na mých nohách se klasicky objevují puchýře a mám pocit unavených chodidel, jelikož v balerínkách je opravdu cítit každý kamínek a nerovnost. Tento krém na nohy obsahuje Aloe vera, které má dodávat potřebnou hydrataci a výtažek z bylin, jehož úkolem je nohy osvěžovat. Musím říct, že oba dva úkoly jsou splněny na jedničku! Nohy jsou po použití tohoto produktu opravdu krásně jemné na dotek a nejlepší je, když si nohy namažete na noc a necháte je přes noc v bavlněných ponožkách. Ráno se probudíte a nožky jsou jako nové!
Co se mi na tomto krému moc líbí je parfemace, mám pocit, že cítím citrónovou trávu a rozmarýn, což je moc příjemné.
Balení obsahuje 100 ml krému a stojí tuším kolem 40ti Kč. Za mě opravdu super záležitost, především na jaro a léto.



Jaká je Vaše zkušenost s tímto produktem? Vyhovuje / nevyhovuje?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)