čtvrtek 22. května 2014

Moje první zkušenost s NYX...

Ahoj moje milé čtenářky, vítám Vás u nového článku! :)
Doufám, že si užíváte slunečného týdne, toto počasí už by mělo vydržet, tak snad se předpověď naplní.
Dnes pro Vás mám recenzi na krémovou tvářenku od značky NYX. Je to moje vůbec první zkušenost s touto značkou i první zkušenost s krémovou tvářenkou, vždy jsem raději upřednostňovala tvářenky pudrové. Zajímá Vás jak jsem s touto tvářenkou spokojená? Tak čtěte dál..


Balení je z levného plastu, klasické, nijak extra mě nenadchlo. Obal se nedá pevně zacvaknout, při pouhém letmém dotyku se hned otevírá. Tvářenka sama o sobě má hezkou jarní barvičku, velmi tmavě růžovou. Co mě překvapilo je to, že je opravdu velice pigmentovaná. Jenom do ní lehce ťupnu štětcem a mám co dělat, abych to s ní nepřehnala. Klidně bych ocenila menší pigmentaci, takhle musím tvářenku dlouho zapracovávat do pleti, abych trochu zmírnila její intenzitu. Konzistence tvářenky je opravdu krémová, nedělá na pleti žádné žmolky a při aplikaci neničí již nanesený makeup na obličeji. Co se výdrže týká tak je opravdu excelentní. Ráno si ji nanesu na líčka a večer, když přijdu ze školy ji tam ještě vidím.
Za sebe ji mohu rozhodně doporučit, jen se s ní musím naučit ještě víc pracovat a bude to ideální.





A jaké jsou Vaše zkušenosti s krémovými tvářenkami? :)


1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)