pondělí 19. května 2014

Nejlepší pudr!

Přeji Vám hezký začátek nového týdne! (Ikdyž já už bych nejradši chtěla pátek, ideálně pátek po zkouškovém..).

Dnes pro Vás mám recenzi na nejlepší pudr, jaký jsem zatím měla. V minulosti jsem měla několik pudrů od Dermacolu, pudr od Alverde a samozřejmě i mezi bloggerkami oblíbený Stay matte od Rimmel a transparentní pudr od NYC. Můj nejnovější objev je ale všechny strčil do kapsy. A koho, že to tady tak vychvaluji? Pudr All about matt od značky Essence!


Když jsem si tento produkt kupovala, nic moc jsem od něj nečekala, ale chtěla jsem zase vyzkoušet něco nového a zpětně musím říct, že jsem dobře udělala.
Upřímně přiznávám, že jsem se trochu bála té bílé barvy, ale naopak je to výhodou. Po aplikaci není na obličeji vůbec vidět, jenom je vaše pleť hezky zmatněná a makeup zafixovaný. Co se konzistence pudru týče je velmi jemně mletý a hezky přilne na štětec. Jedinou nevýhodou je balení, které je z lehkého plastu a obávám se, že se mi ve spoji za chvíli rozlomí.
Tento pudr mi sedl jako žádný jiný a zdá se mi, že oproti jiným pudrům i poměrně pomalu ubývá. Pokud sháníte nový pudr, tak tento určitě doporučuji omrknout. Dělá krásný sametový matný finiš a výdrž je také skvělá, se mnou dá bez problému půl dne.
Obsahuje 8 gramů produktu a stojí tuším kolem 70ti Kč.




Máte zkušenosti s tímto pudrem od Essence? Jak jste s ním spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)