pondělí 26. května 2014

True love?

Přeji Vám krásný začátek nového týdne!

Dnes Vám přináším mé poznatky a názory na lak na nehty od Gabrielly Salvete z kolekce Sugar Enamel. Vybrala jsem si lak v odstínu 05 True love, tak co myslíte? Bude to pravá láska nebo propadák? :)


První co mě na tomto laku zaujalo bylo jeho balení. No uznejte sami, že ta lahvička s tím puntíkatým víčkem je prostě rozkošná. Vybrala jsem si tento odstín, protože žádný jiný mě nezaujal. Všechny byli na můj vkus dost světlé a ty bílé puntíčky v nich nebyly moc vidět. Tento lak má poměrně velký štěteček a moc hezky se s ním pracuje. Kryje dobře ve dvou vrstvách. Na nehtech se mi moc líbí a poměrně často mi ho kamarádky chválí. Doposud je všechno v pořádku, ale co se týče výdrže, tak děs a hrůza. V sobotu odpoledne jsem si nehty nalakovala + dala klasicky nadlak a v neděli ráno už jsem měla oloupané špičky. A další mínus je odlakovávání. Ta červená barva se odlakuje dobře a rychle, ale na nehtech zůstávají ty bílé puntíky a musíte to opravdu hodně hodně drhnout, než je dostanete dolů.
Navíc cena je docela vysoká, lak stojí 89 Kč. Takže za mě určitě ne, tento produkt bych si už znovu nekoupila. Raději bych investovala do nějakého dalšího laku ze Stars kolekce.




Vlastníte tento lak? Jak jste s ním spokojené / nespokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)