neděle 4. května 2014

Spotřebováno - duben

Přejí Vám krásný den.
U nás dnes svítí hezky sluníčko, ale zima je tam tedy strašná. Proto si udělám "líný" den, zabalím se do deky a strávím ho u počítače, filmů a učení, samozřejmě k tomu nesmí chybět nějaký dobrý čaj.
Když mám dnes takový odpočinkový den, rozhodla jsem se Vám napsat článek o produktech, které jsem spotřebovala za uplynulý měsíc.


Šampon pro objem vlasů Balea - ANO
Jednoznačně doporučuji, byla jsem s ním spokojená. Byl to můj první šampon od značky Balea a můžu říct, že určitě ne poslední. Recenze zde: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/04/sampon-bez-silikonu-od-baley.html

Balzám na vlasy Garnier Ultra Doux - ANO
Balzám pro objem vlasů s pivními kvasnicemi a granátovým jablkem, což je dost neobvyklá kombinace, ale vůně byla příjemná. Vlasy po něm byly jemné a šly hezky rozčesat. Je to průměrný balzám na vlasy, žádný propadák, ale také nic, po čem byste si úplně sedly na zadek.


Sprchový gel Balea s vůní mléka a medu - ANO
Se sprcháči od Baley jsem spokojená a stále si je kupuji. Dobře pění, hezky voní, nemám jim co vytknout.

Sprchový gel Grace Cole s vůní levandule - ANO
Moc příjemná parfemace, také dobře pěnil, hezké balení. Mohu pouze doporučit.


Micelární voda Loreal - ANO
Líbí se mi poměrně neobvyklé hranaté balení. Sama micelárka byla naprosto bez parfemace, výborně odličovala, neměla jsem po ní vysušenou pleť nebo pocity pnutí a navíc je za příjemnou cenu. Klidně bych si ji v budoucnu koupila znova. Recenze zde: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/03/micelarka-loreal.html

Deodorant Fa - NE
Sice hezky voněl, ale vadil mi "mokrý" pocit v podpaží a čekání na zaschnutí deodorantu. A nemám ani pocit, že by nějak fungoval. Recenze zde: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/02/romanticky-moment-s-fa.html


Zmatňující krém Garnier - NEVÍM
Tento krém je velmi lehký, spíše gelové než krémové konzistence. Ráda jsem ho používala hlavně v létě, ikdyž zmatňující efekt jsem moc nezaznamenala.  Co mi vadí, že poměrně dost lepí a musí se déle čekat až zaschne.


Pudr NYC - ANO
Měla jsem ho v odstínu 100 Translucent a vyhovoval mi. Hezky mletý, dobře zmatňoval a fixoval. Určitě bych si ho koupila znovu. Jen to balení je takové pochybné, ze začátku jsem si myslela, že se mi balení ve spoji pro otevírání brzo rozlomí, ale kupodivu vydrželo. Nákupem tohoto pudru určitě neprohloupíte.

Lavera Makeup s květinovým extraktem - ANO 
Tento makeup jsem měla pouze ve vzorečku, vystačil mi na dvě použití, ale i poté mohu říci, že bych si ho koupila. Má poměrně hutnou konzistenci, jsem zvyklá na tekutější makeupy, ale pleť po něm byla krásná, zmatněná i bez použití pudru a odstín 02 Ivory mi sedl dokonale. Má ale poměrně silnou květinovou parfemaci, která nebude lahodit každému. Více o něm se dozvíte např. zde: http://www.parfemy.cz/prirodni-tekuty-make-up-30-ml.html
To jsou všechny kosmetické produkty, které jsem spotřebovala v dubnu. Máte s některým z nich zkušenost? Určitě mi dejte vědět do komentářů pod článkem. Krásný den! :)





1 komentář:

  1. ja som raz takýto balea šampon mala, ale malinovy, no bola to hroza. Vobec mojim vlasom nesadol a mala som pocit akoby ani neumyval.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)