pátek 20. června 2014

Další v zástupu micelárek..

Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte minimálně stejně dobře jako já :)

Dnes pro Vás mám můj názor na další z micelárních vod, tentokrát od značky Bourjois. Tuto micelárku jsem už kdysi dávno měla a byla jsem s ní poměrně spokojená, proto, když byla jako dárek u nedávného vydání časopisu Elle, neváhala jsem a časopis si zakoupila.


Značku Bourjois mám velmi ráda, měla jsem od nich již několik produktů, všechny mi poměrně vyhovovaly a celkově jsou mi produkty této značky velmi sympatické. Na mém pomyslném wishlistu je jejich profláknutá tvářenka, kterou bych ráda vyzkoušela.
Balení je jednoduché, víčko má na vrcholu "perlu" typickou pro tuto značku. Tato micelární voda je určena pro citlivou pleť a oči, což je přesně pro mě. Co se parfemace týče, není podle mě žádná, když k ní přivoním, nic necítím, což je velké plus. Nemám ráda odličovací produkty na oči, které nepřirozeně voní. Musím říct, že makeup z pleti odlíčí tato voda opravdu moc hezky, na celý obličej mi stačí dva vatové tamponky a je čisto. Moc dobře odličuje i oční makeup, ale musím říct, že mě v očích pálí. Ne nijak extra hodně, ale mírné pálení je cítit a po odlíčení očí touto micelárkou mám oči zarudlé a bolí mě. Přitom, když jsem ji měla naposled, tak jsem s ní neměla žádný problém, tak nevím jestli nějak změnily složení nebo mám nějak více citlivější oči. Každopádně už bych si ji znovu nekoupila, raději bych si koupila micelární vodu od Garnier nebo Loreal, které jsou levnější a v očích mě neštípaly. Tento výrobek budu používat už jen na odlíčení obličeje, kde mi nijak nevadí, na oči zvolím něco jiného.
Poslední dobou mám pocit, že je náš trh zaplaven micelárními vodami a snad každá značka ji ve svém sortimentu nabízí. Určitě bych ještě ráda vyzkoušela tu od Ryoru, Nivey a Dermacolu, tak uvidíme. Zatím v poměru cena / výkon je u mě na špičce již zmiňovaný Garnier a Loreal.



Používáte micelární vody? Jaká je Vaše nejoblíbenější? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)