středa 25. června 2014

TAG: 23 beauty otázek

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky! 
Dnes pro vás mám po delší době zase jeden tag, který se týká kosmetického světa, ikdyž některé otázky, se mi nezdály úplně z "beauty sféry". Ale jdeme na to, pokud se o mě chcete dozvědět zase něco více, přeji příjemné čtení.. :)

1. Jsou tvoje vlasy od přírody rovné nebo kudrnaté?
Celý život mám vlasy rovné, jednou jsem zkoušela trvalou, ale vážně nedoporučuji..poté jsem musela vlasy radikálně zkrátit, jelikož byly strašně zničené.

2. Barvíš si vlasy sama nebo chodíš do kadeřnictví?
Vlasy si většinou barvím sama, jelikož používám pouze šampony a přelivy a ne permanentní barvy.

3. Nosíš každý den stejný účes nebo účesy střídáš?
Nejraději doma nosím klasický culík, který je rychlý a praktický v tom, že mi vlasy nikde nepřekáží. Do společnosti nosím vlasy nejčastěji rozpuštěné, např. jenom se sepnutou ofinou nebo s copánkem z ofiny. Celkově jsem si teď copy dost oblíbila a moc ráda nosím vlasy i zvlněné.

4. Děláš si manikúru a pedikúru sama nebo chodíš do salonu?
Sama. Strašně mě baví lakování nehtů a péče o ně, ráda hromadím laky na nehty a kochám se pohledem na ně. Jednou jsem byla na pedikúře a nebylo to nic extra, nemám tak ztvrdlé paty, aby mi je musela obrušovat pedikérka, hravě to zvládnu sama.

5. Jak často si lakuješ nehty?
Tak asi 2x-3x týdně. Když se mi začne odlupovat nalakovaný lak, odlakuji ho a lakuji nový.

6. Lakuješ si nehty na nohách i v zimě nebo jenom v létě.
Přiznám se, že jenom na jaře a v létě, v zimě je mám nenalakované.

7. Jak dlouho ti trvá nanést makeup?
Běžné každodenní líčení mi trvá tak 10 minut, když se chystám na nějakou speciální událost jako třeba party nebo plesy či různé jiné akce, tak klidně i půl hodiny a více.

8. Líčíš si nejprve oči nebo tvář?
Normálně si jako první líčím tvář, ale když používám nějaké výraznější stíny o kterých vím, že jsou prášivější, začínám líčením očí.

9. Kupuješ si makeup jenom, když ho potřebuješ nebo máš doma zásoby?
Poslední dobou mám zásoby, nějak se mi to tu začíná hromadit :)

10. Jak často nosíš umělé řasy?
Umělé řasy nenosím vůbec, ani jsem je zatím nikdy nezkoušela.

11. Maluješ se každý den, ikdyž jsi jen doma s rodinou?
Nemaluji se každý den. Líčím se jen do školy nebo když jedu někam do města. Běžně když zůstávám doma a chodím třeba jen s pejskem a kamarádkami po vsi nebo sportuji, tak se nelíčím.

12. Chodíš někdy ven nenamalovaná?
Jak jsem řekla v předchozí otázce, ano chodím.

13. Kolik kousků luxusní kosmetiky máš doma?
Nějak moc si nepotrpím na luxusní kosmetiku, myslím si, že skvělé kousky se dají sehnat i u běžně dostupných značek a navíc záleží na každém, co si představuje pod pojmem luxusní kosmetika.

14. Jak často střídáš kabelky?
Popravdě řečeno kabelky moc nestřídám. Do školy tahám dvě stále dokola dokud se nerozpadnou a pak si koupím nové. Ale mám ráda malá psaníčka, ty střídám ráda a často.

15. Kdy ráno vstáváš a kdy jdeš spát?
Běžně chodím spát mezi desátou a jedenáctou hodinou a vstávám kolem osmé, pokud nejsem nucena vstávat dřív třeba kvůli škole nebo práci.

16. Jsi levák nebo pravák?
Jsem levačka.

17. Kolik centimetrů měříš?
Naposledy, když jsem se měřila to bylo 168 cm.

18. Hovoříš nějakým cizím jazykem?
Jazyky mě baví a vždycky mi šly, což je určitě výhoda. Řekla bych, že umím dobře německy, domluvím se anglicky a slovensky :D. A jelikož studuji zdravotnický obor, tak výborně ovládám latinskou terminologii.

19. Máš doma nějaké zvíře?
Ano, mám pejska, pražského krysaříka Hedušku. Pak máme ještě pejska Kena, kočku Macíka a aktuálně taky dvě malá roztomilá koťátka.

20. Čteš komentáře u článků?
Samozřejmě, vždy se těším na vaše postřehy a připomínky, kterých zatím bohužel moc není, jelikož jsem s blogováním teprve v začátcích.

21. Máš nějaký wishlist?
Samozřejmě, která žena ho nemá? :D Momentálně se v něm nachází nějaká nová pleťová maska od Freemana, nová paletka od W7, pěkná džínová bundička, nové psaníčko, nové boty na cvičení, tyrkysové balerínky, mikina s kapucí a tak bych mohla pokračovat dál a dál.. :D

22. Jak vznikl název blogu?
Ani nevím, pořád jsem přemýšlela, jaký by mohl být název a nakonec jsem nějak došla ke spojení kiss beuty, což se mi zdálo docela hezké.

23. Oblíbená barva?
Nemám vyloženě oblíbenou jenom jednu barvu, mám ráda skoro všechny barvy, ale moc nemusím modrou a zářivě růžovou.


Mějte se krásně, brzo se můžete těšit na nový článek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)