pondělí 23. června 2014

Moje večerní péče o pleť

Ahoj, přeji Vám všem krásný den a vítám Vás u dnešního článku.

Dnes bych Vám ráda něco málo řekla o mé večerní péči o pleť, to znamená především odličování, čištění a hydratace pleti v podobě krémů. Pravidelné a důkladné odlíčení makeupu je podle mě to nejlepší co můžete pro svou pleť udělat. Já osobně se odličuji za každé situace, třeba ikdyž přijdu domů po nějaké akci v pět ráno, už jsem prostě takhle zvyklá, kdybych se neodlíčila, tak bych ani neusnula a navíc by se mi na pleti vyrojilo poměrně slušné množství nepěkných pupínků. Po vyčištění pleti vždy aplikuji nějaký hydratační krém, aby má pleť nebyla vysušená, ale hezky vláčná a hebká. A jaké produkty aktuálně používám?

 Nejprve si odlíčím oči micelární vodou od Garnier, používám na to vatové tamponky klasické velikosti.

 Poté ve sprše nebo ve vaně používám čistící gely, což je dle mého názoru rychlý a praktický způsob čištění pleti. Momentálně používám čistící gel Garnier pure, který střídám s denním peelingem od značky Synergen. Když vylezu ze sprchy, ještě dočistím pleť micelární vodou od Bourjois.

 Jednou týdně dopřeji mé pleti také péči v podobě masky, nejčastěji jílové s avokádem a ovsem od Freemana nebo slupovací od Avonu.

 Poté aplikuji krém, buď Lipobase nebo Bioderma atoderm nutritive a oba dva jsou skvělé. Jsou sice mastnější, ale pleť je po nich úžasně hydratovaná. Dvakrát týdně používám ještě mast Protopic, kterou mažu atopický ekzém na bradě na který poslední dobou nějak trpím.

 Nakonec už jenom přetřu rty balzámem a má pleť je připravená ke spánku a odpočinku :).

A jaký je Váš rituál v péči o pleť? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)