úterý 3. června 2014

Spotřebováno - květen

Ahoj, přeji Vám krásný den.
Dnes si dáme článek o tom, co jsem spotřebovala v uplynulém měsíci a řeknu Vám, jak jsem s danými produkty byla nebo nebyla spokojena. Tak jdeme na to! :)


Řasenka Maybelline The Colossal volum´express - ANO
Skvělá řasenka, nemá plastový kartáček, dělá velice podobný efekt jako One by one též od Maybelline. Krásně řasám dodala objem, zahustila je a neslepovala. Stojí asi 250 Kč, ale často ji seženete v akcích i za 120 Kč. Za mě určitě ano a nebránila bych se dalšímu balení.

Tělové máslo Beauty formulas - ANO
Jedno z nejlepších tělových másel, jaké jsem kdy měla! Výborná hydratace, skvělá vůně a stojí pár korun. Já jsem kupovala v Albertu asi za 40 Kč a určitě si koupím i toto máslo v jiné parfemaci.
Recenze zde: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/03/super-vonave-telove-maslo.html


Aviril krém na ruce - MOŽNÁ
Tento krém na ruce měl příjemnou nenásilnou parfemaci, moc hezky hydratoval, déle se vsakoval a vadilo mi na něm balení se šroubovacím uzávěrem, což je trochu nepraktické. Určitě znám lepší krémy na ruce, ale i horší.

Sprchový gel Palmolive - ANO
Co říct ke sprchovému gelu? Netradičně, ale příjemně voněl a moc dobře pěnil. Já jsem s ním byla spokojená, svoji funkci plnil na 100 %. Klidně bych si koupila další balení.


Kondicionér Avon Advance techniques - ANO
Tento kondicionér měl příjemnou parfemaci, vlasy po něm šly hezky rozčesat, nezatěžoval ani nemastil vlasy. Nemám mu co vytknout.

Šampon Lilien - ANO
Na šampony nejsem nijak extra náročná, jediné co po nich chci, je aby mi vlasy umyly a nezatížily. Další benefity pro mě jsou jenom příjemným překvapením. Tenhle mé požadavky splňoval, ale znovu bych po něm asi nesáhla a zkusila raději nějaký jiný. Je to produkt, který neurazí ani nenadchne.


BB krém Nivea - NE
Toto je produkt, který Vám opravdu z celého srdce nedoporučuji. Slibuje pět funkcí v jednom a plní pouze jeden a to sjednocení pleti. Krytí je nulové. Konzistence byla jako klasická modrá nivea, i parfemace byla shodná. Navíc jsem měla odstín pro světlou pleť, což určitě neodpovídá. Já už jsem teď poměrně dost opálená a přesto na mě byl lehce tmavší. Tento produkt opravdu nic nedělá. Mám doma ještě jeden vzoreček, ale ten nejspíš vyhodím. 

Krém na ruce Manufaktura - ANO
Tento vzoreček krému mi vystačil na pět použití. Stačí opravdu malé množství a ruce jsou krásně hydratované a vláčné. Krém se poměrně rychle vsakoval. Pouze Vás musím upozornit, že pokud čekáte parfemaci hroznů, tak to opravdu neodpovídá. Byla to taková lehká sladší neutrální parfemace.

Máte s některým z těchto produktů zkušenost? Jak jste s ním spokojené?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)