pondělí 16. června 2014

Votočvohoz

Přeji Vám krásný začátek nového týdne! :)

Včera jsem se vrátila domů z Votvíráku, kde jsem byla již podruhé a bylo to stejně super jako poprvé. Výborné kapely, super atmosféra, spousta lidí - na můj vkus až trochu moc, bylo tam něco kolem 80 000 lidí, což je tedy velice slušné a lístky byly komplet vyprodané. Jedinou vadou na kráse byla zhoršená hygiena, ale myslím si, že víkend se to ještě přežít dá, ale na delší dobu bych to nepodstupovala. Měla jsem s sebou slušnou zásobu vlhčených ubrousků, takže jsem to zvládla bez újmy na zdraví :D. V pátek mě čeká Bernard fest, kde budou vystupovat moji oblíbení Kryštof a No name, tak už se moc těším.
O čem Vám ale dnes chci říct? Již několik let mám účet na Votočvohoz, což je super web, kde prodávám oblečení, ale moc ráda tam i nakupuji. O prázdninách si plánuji vybílit a nějak přeorganizovat pokoj a s tím souvisí i protřídění šatníku, proto bych Vám sem ráda dala odkaz na můj účet na Votoči, kde najdete nějaké mé oblečení a doplňky, tak tam mrkněte jestli Vás třeba něco nezaujme.
Několik kousků jsem přidala již dnes, ale v průběhu prázdnin budu postupně přidávat další oblečení, tak to klidně můžete sledovat :) Tady přikládám odkaz: http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/5210-pet/predmety


Nakupujete / prodáváte na Votoči? Pokud ano, klidně mi do komentářů dejte odkaz na vaše předměty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)