úterý 10. června 2014

Prázdniny!

Moje milé,

jen bych Vám chtěla oznámit, že jsem včera úspěšně zvládla poslední dvě zkoušky (dokonce lépe než jsem čekala) a mám prázdniny! Už se těším až si trochu odpočinu, naberu nové síly, začnu konečně zase číst to co chci a ne to, co musím :D A strašně se těším na cestování a na hudební festivaly. To mi připomíná, že v pátek vyrážím na Votvírák, potkám se tam s některou z Vás? :)
Samozřejmě se v průběhu léta můžete těšit na nové články, ať už na články kosmetické, recenze produktů, nákupy a spotřebováno, tak jak jste zvyklé, ale budu se snažit psát i více článků ze života a fotky z cest, pokud vás to bude zajímat.
To byl jen takový rychlý informační článek. A ještě jsem se chtěla zeptat jestli nemáte ozkoušený nějaký přípravek, který pomáhá na strie? Napadl mě Bi-oil, tak pokud byste s ním některá měla zkušenost, budu ráda, když se se mnou podělíte o to, jak jste s ním byly spokojené :)
Teď už se jdu vyvalit v nových plavkách na sluníčko a pochytat taky trochu toho bronzu. Mějte se krásně :*


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)