neděle 13. července 2014

Bez čeho se v létě neobejdu?

Přeji Vám krásný den moje milé, doufám, že jste si užily víkend stejně dobře jako já.

Jelikož léto je v plném proudu, připravila jsem si pro Vás článek s několika věcmi, bez nichž si nedokáži to pravé léto představi. Jaké to jsou? :)


 Určitě si nedokáži léto představit bez nějaké dobré knihy. Miluji, když si můžu lehnout v plavkách na deku, opalovat se a přitom si číst. Stále dávám přednost čtení klasických knih před elektronickými, mám strašně ráda listování stránkami a typickou vůni knih. 
Když jsou velká tepla nerada používám parfémy, ale dávám přednost lehkým tělovým sprejům. Ten od Victoria's Secret jsem si pořídila nedávno, ale hned se stal mým velkým letním oblíbencem.


K létu a sluníčku samozřejmě patří i ochrana před sluncem a péče po opalování. Já zatím zůstávám věrná značce Astrid, která podle mě vykoná stejnou službu jako produkty mnohonásobně dražší. To mléko na opalování ve spreji je mimochodem úplně skvělé, tento způsob aplikace mi maximálně vyhovuje, je to praktické a rychlé. 
Letos jsem si také oblíbila vody ve spreji, což je super vychytávka. Když jste v létě celé zpařené a upocené, není nic jednoduššího než mít v kabelce tento sprej a lehce si s ním přestříkat obličej, krásně mě vždy osvěží a hned se cítím lépe. Využila jsem ho i na Votvíráku místo ranního klasického opláchnutí obličeje studenou vodou. 


Slunce a mořská voda vlasy hodně zatěžuje, proto nedám dopustit na pečující olejíčky na vlasy. Tento od Loreal používám celoročně, ale v létě především u moře je to pro mě nepostradatelná věc, kterou aplikuji do konečků vlasů po vykoupání v moři i po umytí vlasů šamponem. Vlasy jsou po něm krásně jemné a moc hezky voní.
Nemám ráda pocit ulepených rukou, proto sebou mám vždy antibakteriální gel nebo dezinfekční ubrousky, to jsou věci, bez kterých si cestování nebo festivaly nedokáži představit, jsou to moji velcí pomocníci. Samozřejmě se musí dbát i na pitný režim, já sebou nosím vždy láhev čisté vody.


Letních bot mám poměrně dost, ale na každé léto si kupuji nové černé balerínky. Jsou univerzální, hodí se téměř ke všemu a já je nosím nejčastěji. Když nevím co na nohy nebo se mi nechtějí hledat jiné boty, vždy sáhnu po černých balerínkách. Myslím si, že je to vážně super univerzální kousek obuvi, který by neměl chybět v botníku žádné slečně.
Také si v létě ráda lakuji nehty pastelovými nebo výraznými barvami, k létu to patří a hned to člověku dodá lepší náladu. Sluneční brýle jsou pro mě v letních měsících samozřejmostí.

Jací jsou Vaši nepodtradatelní pomocníci na léto a teplo? :)
Mějte se krásně :-*

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)