úterý 1. července 2014

Co jsem dělala v červnu?

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky! :)

Dnešním článkem bude rychlé shrnutí uplynulého měsíce pomocí fotek. Červen se nesl ve znamení posledních zkoušek a následného volna po zkouškovém. A jelikož jsem o zkouškovém období vždycky strašně "rozežraná", snažím se teď stravovat zase zdravěji, abych se cítila lépe. Zamilovala jsem si domácí ovesné kaše s javorovým sirupem a s jakýmkoliv čerstvým ovocem, to je teď má nejoblíbenější snídaně. Dvakrát týdně chodím cvičit pilates + se k tomu snažím přidat i nějakou jinou aktivitu jako např. jízdu na kole, skákání přes švihadlo nebo jízdu na bruslích a cítím se moc dobře. A jak jste na tom vy? Také máte s příchodem plavkové sezóny tendence zlepšovat svůj životní styl? :)

Nejoblíbenější snídaně

Zdravá a chutná večeře

 Sušenková pomazánka od Lotus mě nijak extra nenadchla, na Nutellu nemá

Kdo by je nemiloval?

Poprvé jsem ochutnala moruši

 

Učení na poslední dvě zkoušky


 Mám toho nejlepšího přítele :)

Užívaly jsme si na Votvíráku

Tak koukám, že jsem Vás trochu zahltila jahodami, ale ono nejde je nemilovat! :D 
A jak jste si užívali červen vy? :)

2 komentáře:

  1. Ahoj :) Pekné fotky :) Chcela by som sa spýtať kde chodíš na školu :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji :) Studuji na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)