neděle 20. července 2014

Co to tady voní..?

Přeji Vám krásnou neděli moje milé čtenářky.

Dnes pro Vás mám pouze pár slov o mém novém sprchovém gelu a zároveň tip na nákup, protože jestli máte rády ovocné vůně, bez tohoto sprcháče se prostě neobejdete! :)


Jelikož mi došel můj melounový sprcháč od Baley, potřebovala jsem nějaký nový a zrovna jsem míjela prodejnu Yves Rocher, tak jsem tam zašla a dobře jsem udělala. Musím říct, že si léto nedokáži představit bez sladkých ovocných vůní - to se týká tělových sprejů, tělových krémů i sprchových gelů. A tento jahodový voní prostě božsky! Vážně jako jahody, žádná chemie - zárukou toho je i to, že je bio. Značka tvrdí, že se tento gel skládá z více než 98 % rostlinného původu.
Navíc obsahuje i zrnka ovoce (tuším, že pudr z meruňkových jader), takže funguje i jako jemný peeling, což teď v létě určitě není na škodu, ba naopak. 
Jedinné co bych mu vytkla je konzistence, která je na můj vkus až moc řídká, musím s ním zacházet hodně opatrně, abych ho nevypotřebovala zbytečně moc. Jeho cena je 99 Kč, což není zrovna úplně málo, ale vážně navodí super letní atmosféru a umývání s ním je radost.
Pokud máte někde v blízkosti Yves Rocher určitě doporučuji alespoň přivonět. Kromě jahodové vůně mají ještě malinovou, ostružinovou, broskvovou a vanilkovou, takže si vybere určitě každá milovnice ovocných vůní.


Krásný zbytek víkendu! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)