středa 9. července 2014

Moje plány na prázdniny 2014

Ahoj moje milé čtenářky! :)

Dnes pro Vás nemám žádnou recenzi ani kosmetický článek, ale sepsala jsem si svoje plány a sny na letošní prázdniny. Na některých bodech už poctivě pracuji, tak doufám, že mi to vydrží. Ale třeba jíst zdravě mi pořád dělá trošku problémy, třeba takové chipsy si prostě nedokážu odpustit, ale hlavu si s tím nějak nelámu, nezdravé jídlo kompenzuji dostatečným množstvím pohybu a dostatkem vody, ovoce a zeleniny. Jestli Vás zajímá jaké jsou mé další prázdninové plány, tak čtěte dál :).
 
1. Vybílit si pokoj a přeorganizovat nábytek.
2. Zdokonalit se v řízení.
3. Strávit víkend ve vinném sklípku na Pálavě.
4. Natřít plot.
5. Navštívit Benátky.
6. Užít si festivaly - Vysočinafest a Vizovické trnkobraní.
7. Pravidelně cvičit.
8. Absolovovat 4 týdny školní praxe.
9. Sjet s přáteli Sázavu.
10. Vyfotit všechno nenošené oblečení na Votočvohoz.
11. Začít jíst zdravěji.
12. Užít si sluníčka a hezky se opálit.
13. Vykoupat se v moři.
14. Koupit si nový fotoaparát.
15. Sledovat padání hvězd.
16. Upéct příteli dort k narozeninám.
17. Zbavit se starých a nepoužívaných učebnic.
18. Udělat si piknik.
19. Sejít se s kamarádkami ze střední.
20. Přečíst si knížky, na které v průběhu školního roku nebyl čas.

 
A co chcete stihnout o letošních prázdninách Vy? :)


1 komentář:

  1. Super článek:) A s body 7. a 11. naprosto souhlasím a taky se o ně pokouším.
    Pěkný den,
    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)