čtvrtek 3. července 2014

Spotřebováno - červen

Přeji Vám krásný slunečný den moje milé čtenářky! :)

Dnes pro Vás mám další článek z pravidelné měsíční rubriky a tentokrát Vám něco řeknu o kosmetických produktech, které jsem spotřebovala v minulém měsíci. Musím říct, červnové nákupy byly o dost vydatnější než spotřebovaná kosmetika, ta rovnováha se prostě nedá vždy udržet :).


Šampon Schauma Lightweight Care - ANO
Tento šampon mě velmi překvapil konzistencí, u Schaumy jsem zvyklá, že konzistence bývá krémová, jakoby zakalená, ale tento šampon byl průhledný a nebyl krémový. Neměl žádnou specifickou parfemaci. Vlasy po něm byly hezky hladké, jemné, ale ne "rozlítané". Určitě doporučuji a klidně bych si ho koupila znovu.

Tělové mléko Balea mléko a med - ANO
Tyto tělová mléka od značky Balea mám v létě moc ráda. Jsou lehká, mají vodovější konzistenci a rychle se vstřebávají. V zimě dávám přednost hutnějším tělovým produktům, ale na léto jsou ideální. Je to již mé několikáté balení, jen vždy volím jinou parfemaci a jsem moc spokojená.


Avon pěna do koupele Spring garden - ANO
Toto je již mé několikáté balení těchto pěn do koupele od Avonu. Krásně voní, hezky pění a stojí pár korun. Za mě je to jasná volba.

Sprchový gel Dermacol limetka a hrozny - ANO
Ta vůně je úžasná! Je to můj několikátý sprcháč od Dermacolu, ale tato vůně je snad ze všech nejlepší, opravdu jsem si ji zamilovala! Navíc po použití tohoto sprcháče budete mít krásně provoněnou i celou koupelnu. Určitě si ho koupím znovu.



Deodorant Dove Go fresh - ANO
Moc nemůžu posoudit jestli nějak ovlivňoval moje pocení, jelikož s pocením nemám nijak moc problém a celkově se moc nepotím. K pocení u mě dochází až když jsou vážně tropické teploty.
Ale musím říct, že krásně čistě voněl, především jsem z něj cítila mátu. Obsahuje 1/4 hydratačního krému, což mohu potvrdit. Jednou jsem si ho aplikovala a pak jsem si asi po patnácti minutách sáhla do podpaží, protože mě tam něco lechtalo a podpaží bylo opravdu neskutečně jemné a jakoby namazané. A Navíc nezanechává bílé skvrny na oblečení.

Isana odlakovač s mandlovým olejem - ANO
Můj nejoblíbenější odlakovač, už jste ho tu mohli několikrát vidět. Stojí pár korun a skvěle funguje. Je k sehnání v drogeriích Rossmann.


Makeup Vichy - NE
Tento makeup od Vichy mě nijak nenadchnul. Odstín byl moc oranžový, po aplikaci se makeup strašným způsobem leskl, když se zapudroval tak vypadal docela hezky, ale tak za dvě hodinky už jsem zase byla extra lesklá. Krytí bylo střední a určitě bych si ho nekoupila.

Denní krém Avon Solutions - ANO
Tento krém měl hutnější konzistenci, ale na pleti byl moc příjemný a hezky hydratoval. Měl výraznější květinovou parfemaci, která by mohla někomu vadit, ale mě nijak neobtěžovala. Klidně bych si ho koupila, poměrně mi vyhovoval. Stačí ho opravdu maličko, tento vzoreček mi vystačil na sedm použití. Navíc SPF je vždy výhodou.

Tak to byly kosmetické výrobky, které jsem spotřebovala v červnu, máte s některým z nich zkušenost?
Určitě mi dejte vědět dolů do komentářů, budu ráda :).
Mějte se krásně! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)