pondělí 7. července 2014

Peeling na každý den?

Přeji Vám krásný začátek nového týdne moje milé! :)

Dnes pro Vás mám recenzi na peelingový gel od značky Synergen, který budu mít co nevidět vypotřebovaný, ale určitě si zaslouží samostatnou recenzi, jelikož mi moc vyhovuje, jsem s ním spokojená a stojí pár korun.


Tento peeling od Synergen slibuje hloubkové čištění pleti a zlepšení vzhledu pokožky. Je vhodný ke každodennímu použití, jelikož obsahuje pouze malá a jemná zrníčka, která pleť obrušují pouze velmi přirozeně, nemusíte se bát nějakého nepříjemného dření. Má příjemnou konzistenci, ani moc hustou ani moc tekutou, pro mě ideál, když si ho nanesete na ruku, nemusíte se bát, že by vám ihned stekl dolů. Já používám tento produkt tak, že si ho nanesu na konečky prstů, následně s ním "poťupkám" obličej, krouživými pohyby napěním a nakonec spláchnu vlažnou vodou. Musím říct, že má dost zvláštní parfemaci, voní po malinách a mentolu, což není úplně běžná kombinace. Ze začátku jsem si na tu vůni musela trochu zvykat, ale teď už jsem si zvykla a začala se mi líbit.
Já musím říct, že je to již můj třetí čistící gel od této značky a se všemi jsem byla spokojená, ani tento není vyjímkou. Na pleti je moc příjemný, hezky ji vyčistí a stojí asi 40 Kč, což je opravdu bezkonkurenční cena.



Zkoušeli jste nějaký produkt od Synergen? Jaké jste byli spokojené? 
Přeji krásný den a těším se na Vás u dalšího článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)