středa 12. března 2014

Balzám na rty, který Vám NEDOPORUČUJI

Ahoj! :)

Dnes pro Vás mám jednu rychlou recenzi. Bude o balzámu na rty od značky Balea. 
Víte, že Baleu mám moc ráda co se pečující kosmetiky týče, proto když jsem nutně potřebovala nový balzám na rty, sáhla jsem právě po tom od Baley.
Balení je moc hezké, jednoduché, s motivem pomeranče. Když kalíšek otevřete, tak Vás jako první praští do nosu pomerančová vůně, která je na můj vkus až moc chemická. Samotný balzám je taky úplně na nic, nehydratuje, jenom Vám "sedí" na rtech a vůbec se nevpije. Rty nevyživí a už vůbec nevyléčí.
Cena tohoto balzámu je pouze asi 30 nebo 40 Kč, ale ani za ty peníze nestojí, raději je investujte do něčeho jiného :)



To byla dnešní super rychlá recenze, mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)