úterý 4. března 2014

Dárková sada Grace Cole

Ahoj, vítám Vás u dnešního článku!

Dnes si dáme zase jednu recenzi a to na sprchový gel, tělové mléko a balistiku do vany od značky Grace Cole. Tuto značku jsem poprvé viděla zde a musím přiznat, že už tehdy mě zaujala hlavně pěkná balení a taky dobré ceny.
A nedávno u nás na plese jsem měla štěstí a vyhrála jsem dárkovou levandulovou sadu právě od již zmiňované značky a dnes Vám sdělím, jak jsem s ní spokojená.

 To balení je prostě sladké!


Co se týče sprchového gelu, tak opravdu hezky voní, je bezbarvý a dobře pění. Opravdu ale nevidím žádné velké rozdíly mezi sprchovými gely, stačí mi když mi voní a dobře mě umyje, což splňují snad všechny. Proto bych doporučila i tento.


Tělové mléko mě nadchlo a je mi líto, že ho nemám ve větším balení. Krásná vůně, opravdu jak levandule, poměrně rychle se vstřebává a pokožka je po něm skvěle hydratovaná. Mažu se vždy večer před spánkem a včera v 18:30 jsem byla cvičit a jak jsem se tam zpotila, tak jsem ze sebe cítila tento levandulový tělový krém což mě nadchlo! Opravdu tento produkt můžu jednoznačně doporučit a toto určitě není můj poslední tělový krém od Grace Cole.

 Zde můžete vidět konzistenci obou produktů.

Jako poslední v sadě byly dvě kuličky do koupele nebo také balistiky, říkejte si tomu jak chcete :). Vyzkoušela jsem a nijak mě to nenadchlo, voda ve vaně po tom hezky voněla, ale na těle ta vůně nezůstane. Jako zpříjemnění koupele dobré, ale sama bych si tento produkt určitě nekoupila, vodu si můžu ovonět i jinými a lepšími výrobky.

Takže to shrnu. Tělový krém jednoznačně doporučuji, sprchový gel je průměr a balistika pro mě osobně podprůměr. Ještě mám v plánu koupit si od této značky další tělový krém a zaujaly mě také balzámy na rty.
Určitě toto bude skvělý dárek pro kamarádku nebo maminku, podívejte se na ty obaly a řekněte samy...to balení všech výrobků mě prostě nadchlo, je to jednoduché a krásné.

Přeji Vám hezký den a těším se u dalšího článku ! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)