neděle 23. března 2014

Micelárka od Garnier

Ahoj moje milé čtenářky, vítám Vás u nedělního článku.

To dnešní počasí je opravdu deprimující a úplně mi kazí náladu, už jsem si zvykla na sluníčko a nejradši bych byla, kdyby nás čekaly jen samé slunečné dny. V takovém počasí jako je dnes mám špatnou náladu, nedokážu se na nic soustředit, proto jsem se rozhodla, že Vám napíši článek, abych se trochu zabavila a odreagovala od chmur.


 Balení se mi líbí, je hezky veliké, oblé a líbí se mi i zajímavé a šikovné otevírání.
Tato micelární voda je na pleti moc příjemná. Používám ji denně k odlíčení očí a občas i k odlíčení nebo dolíčení pleti. Je bezbarvá, bezparfémovaná, neštípe a nepálí v očích. Oči krásně odlíčí, jenom trochu problém měla s gelovými očními linkami od Maybelline - abyste je odlíčili, musíte vatový tamponek s micelárkou podržet na víčku déle než jste zvyklé, pokud používáte např. micelární vodu od Biodermy.
Já osobně bych tuto micelárku přirovnala k micelárce od Loreal, na kterou už jste zde také mohli číst recenzi. Vlastnosti i účinky mají úplně shodné, pouze Garnier je výhodnější v poměru obsah produktu / cena. Já tento produkt mohu upřímně doporučit pokud hledáte "za málo peněz hodně muziky."





Přeji Vám krásný zbytek víkendu! :)

2 komentáře:

  1. micleárka vyzerá v pohode, má pekné balenie, ale ja som už dĺho najsamspokoojnešia s mojou biodermou :D :))

    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!!   
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  2. Také ji mám doma, ale zatím jsem nezkoušela, mám teď načatou Loreálku.
    Hanďa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)