středa 5. března 2014

Co momentálně používám nejčastěji?

Přeji krásný den a vítám Vás u nového článku!

Dnes Vám představím produkty z dekorativní kosmetiky po kterých aktuálně sahám při líčení nejčastěji. Je to taková ta moje klasika, když chvátám do školy a nechce se mi vymýšlět nic složitého. Nebudu to nijak protahovat a jdeme na to.



Mým momentálně nejpoužívanějším makeupem je zklidňující makeup od Avonu, který mi teď v zimě kdy mám světlejší pleť skvěle sedí. A pudr používám od NYC na který už jste určitě slyšely chválu od většiny blogerek.


Co se bronzerů týče, tak nejčastěji sahám po tomto od Essence. V létě na mě nebyl vůbec vidět, tak se ho snažím vyplácat dokud mám světlou pleť. Kupovala jsem ho v akci asi za 30 kč a za tu cenu není vůbec špatný, ale víc peněz bych za něj nedala.
Mojí nejoblíbenější tvářenkou je aktuálně Colorama od Maybelline v odstínu 201.


 Dále se neobejdu bez gelu na obočí od Alverde (je to moje druhé balení a mám v zásobě i třetí:)), klasické Colossalky od Maybelline a bílé tužky od Essence, kterou používám na vnitřní spodní linku na prozáření pohledu.


Co se stínů týče, tak používám moje stálice Color Tattoo a paletku od Sleek Oh so special, kterou jsem si prostě zamilovala. Určitě o ní na blogu ještě uslyšíte!


Na každodenní líčení do školy volím na rty spíše neutrální barvy a to tento balzám od Essence, který je skvělý a mám v plánu si koupit všechny dostupné varianty a rtěnku od Essence v odstínu 53 All about cupcake, která je také krásně přirozená na každodenní líčení. 

Toto jsou moji aktuální oblíbenci z dekorativní kosmetiky. A jaké jsou ty vaše? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)