sobota 8. března 2014

Nejvoňavější maska na vlasy..

Ahoj, přeji Vám všem krásný sobotní podvečer! :)

Doufám, že jste si dnes užili krásného slunečného počasí. Já Vám dnes přináším recenzi na masku na vlasy se sladkým názvem Latte od značky Kallos.


Co se obalu týče, tak je klasický, jednoduchý, nenadchne ale ani neurazí. 
Sama maska je krásně krémová, snadno se nanáší. Já si jí aplikuji 1x týdně do konečků a potom vždy vlasy po celé délce lehce rozčešu hřebenem se zuby daleko od sebe, aby se mi maska dostala v malém množství i ke kořínkům a do délky vlasů.
Co jsem si na tomto produktu zamilovala je vůně! Voní krásně po vanilce. Po aplikaci této masky jsou mé vlasy krásně hebké, nadýchané a voňavé, přičemž vůně ve vlasech vydrží i do druhého dne.



Tuto masku jsem kupovala na Parfums.cz, kde mě 275 ml tohoto produktu vyšlo asi na 60 Kč (a 800 ml stojí 80 Kč, no nekupte to! :D).  Musím říct, že poměr cena / výkon je obdivuhodný. Příště bych ráda zkusila od stejné značky vlasovou masku se jménem Placenta.


Mějte se krásně a těším se u příštího článku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)