pátek 14. března 2014

Jak skladuji svoji bižuterii?

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky! :)

Doufám, že se máte minimálně stejně dobře jako já. Venku je krásně a to sluníčko na mě působí skoro zázračně, mám poslední dobou stále dobrou náladu. Škoda jen, že na víkend se má ochladit.
Dnes Vám přináším článek o tom, jak skladuji svoje šperky (chápejte většinou bižuterii :)). Šperků nemám zrovna málo, ale ani nijak extra moc, tak jdeme na to :).

Převážnou většinu mých náušnic a náhrdelníků mám v tomto super závěsném organizéru. Pro mě je to super praktické, takto uložené šperky Vám zabírají minimum místa, tenhle organizér se vejde do skříně opravdu každému. Jak můžete vidět, tak už mám všechny kapsičky zaplněné, ale naštěstí mám v záloze ještě druhý! :D Stojí zhruba kolem 100 Kč a dnes už ho seženete skoro všude. Je to vážně ideální řešení, šperky jsou uložené ve skříni a zbytečně se na ně nepráší.  





Ostatní bižuterii mám uloženou v tomto průhledném boxu, který jsem kupovala v Jysku. Tím, že je průhledný, tak hned vidíte co máte kde uložené, což je maximálně praktické. V tomto boxu mám uložené šperky, které nosím spíše vyjímečně, např, na plesy atd. 




To byl dnešní článek, snad se Vám líbil. Mějte se krásně! :)

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)