úterý 11. března 2014

Co je v mé kabelce?

Ahoj, přeji krásný slunečný den a všechny Vás vítám u nového článku! :)

Vezmu to rychle, protože určitě žádná z nás nechce sedět u počítače, když je venku takhle krásně. Dnešní článek bude tedy o tom, co je v mé kabelce. Já sama mám takovéto šmejdící články ráda, protože jsem zvědavá asi jako každá žena :). Tak doufám, že i Vám se bude líbít.

 Momentálně nejvíc tahám tuto kabelku z Reserved, která je super velká a vejde se mi do ní vše potřebné. Nosím ji klasicky přes rameno a po stranách má ještě cvočky, pomocí kterých se ještě dá zvětšit objem uvnitř kabelky. Skvěle se mi do ní vejdou sešity, učebnice, věci na cvičení a ještě malý nákup :) To Vám ale ukazovat nebudu, ukážu Vám jen věci, které jsou v mé kabelce vždy a bez kterých nevycházím z domu.

Peněženka a klíče jsou základ. Peněženku moc nezkoumejte, mám ji už šestým rokem a pořád je skvěle funkční, jen už nevypadá moc hezky. Mám v plánu pořídit si novou, ale peněženky Roxy doporučuji, jsou opravdu velké a kvalitní.

 Dále mám v kabelce diář bez kterého bych se neobešla a nějaké psací potřeby.

 Tahám sebou i slevové poukázky do lékáren a do kin, nikdy nevíte, kdy se můžou hodit :) A taky flashku.

 Vždy u sebe nosím skládácí hřeben se zrcátkem z Avonu a minimálně jednu gumičku.

Nesmí chybět balzámy na rty a produkt, kterým jsem ten den nalíčená.

 Dál u sebe mám také pepřový sprej, kapesníčky, krém na ruce a antibakteriální gel na ruce.

Samozřejmě nesmí chybět láhev s čistou neperlivou vodou a nějaká malá svačinka :).

Tak to byl dnešní článek, doufám, že se Vám líbil a já jdu letos poprvé vyrazit na brusle.
Mějte se krásně! :)

2 komentáře:

  1. Ta peněženka ROXY je naprosto boží..byla doba, kdy jsem Značku ROXY milovala:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já jsem měla období kdy jsem chodila oblékaná jen do značek Roxy a Fox a byla jsem strašně drsná :D Ale značku Roxy mám ráda stále :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)