neděle 30. března 2014

Co jsem dělala v březnu?

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky.

Doufám, že se máte minimálně stejně dobře jako já :)
Jelikož březen je na svém konci, přináším Vám článek z pravidelné rubriky a to Co jsem dělala v březnu? Sice se to netýká úplně kosmetického světa, ale vím, že máte tyto články rády, i já mám ráda, když mohu někomu malinko nakouknout do soukromí a životního stylu :). Takže tady je rychlé fotoshrnutí.

 Zkouškové se blíží, takže je nutné se pomalu začít učit...

..A to učení si něčím zpříjemnit :)

 Uspořádala jsem si sbírku svých laků na nehty.

Byla jsem v kině na Fair play (doporučuji!).

A na muzikálu Lucie (nedoporučuji).

Doplnila jsem si své zásoby skvělého müsli.

Moje čtivo na březen, výborné!

Poslední dobou jsem na Milce opravdu závislá..měla bych s tím něco dělat :)

Dárečky ke Dni žen.

Hrála jsem badminton.

Zamilovala si malinovou Magnesii, ikdyž obyčejnou nesnáším. A ochutnala Mattonku s příchutí ananas a kokos a vážně nedoporučuji, ani jsem ji nedopila, jak to byla ošklivá.


Mazlila se s Heduškou.

Malovala našeho malého tygříka.


A snažila se jíst zdravě, ale bez některých dobrůtek se prostě pořád neobejdu.. :)

To jsem Vás dnes ale zahrnula fotkami, že? A co jste dělaly v březnu Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)