čtvrtek 13. března 2014

Super voňavé tělové máslo

Ahoj moje milé čtenářky, vítám Vás u dnešního článku! :)

Dnes si dáme recenzi na tělové máslo od značky Beauty formulas. Přiznám se Vám, že o této značce jsem snad nikdy neslyšela, dokud jsem ji neuviděla v Albertu. Došel mi tělový krém, tak jsem scháněla nějaký nový a tento mě zaujal balením i cenou, která byla pokud se nepletu 39,90 Kč za 200 ml produktu.




Balení je jednoduché, klasické, neurazí ani nenadchne.
Samotný krém je opravdu máslovité konzistence, extra hustý, z balení Vám nevypadne ani kapka ani když s ním budete pořádně třást :) Na těle je moc příjemný, rychle se vsakuje a dobře hydratuje.
Co mě u tohoto tělového másla nadchlo je vůně! Dlouho jsem přemýšlela, co mi připomíná a nakonec jsem na to přišla. Voní jako tělový krém od Balea Zucker Schnute, což byla limitovaná edice. Takže pokud Vám tento krém chybí, doporučuji se vydat do Alberta a sáhnout tam po tomto másle. Opravdu mu nemám co vytknout, za tu cenu je naprosto skvělé. Za mě ho rozhodně doporučuji!

Přeji Vám všem krásný den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)