čtvrtek 20. března 2014

Porovnání krémových stínů

Krásný den Vám přeji moje milé čtenářky!

Dnes pro Vás mám porovnání krémových očních stínů a bude to souboj mezi značkou Maybelline vs. Essence. Zástupcem Maybelline jsou klasické profláknuté Color tattoo v odstínu 35 On and on Bronze a zástupcem Essence oční stíny z limitované edice Sun kissed v odstínu 01 Hello summer! Jak jsem již zmínila, tak stíny od Essence byla bohužel limitka, ale když trošku zapátráte tak je určitě seženete na různých bazárcích s kosmetikou (např. omlazeni.cz, votocvohoz.cz, atd.).

 Jak můžete vidět na fotce, oba produkty opravdu používám a mám je už dost osahané, proto omluvte ty obaly. Nemám je na výstavu, ale na líčení :)
Co se balení týče, tak praktičtější je určitě obal Color tattoo, kam se lehce dostanete i prstem, zatímco Essence má balení o menším průměru, proto je lepší nabírat stíny štětečkem. Když si dám stíny na oko, tak stíny od Maybelline zůstanou stále krémové, ale ty od Essence jakoby změní konzistenci. V kalíšku jsou normálně krémové, ale když si je dáte na pokožku, tak se chovají a vypadají jako klasické sypké stíny. Musím říct, že od stínů Essence jsem neměla žádná velká očekávání. O to víc jsem byla překvapena, že mi na víčku bez problému vydržely 12 hodin bez jakéhokoliv slévání, což mě nadchlo! Color tattoo jsou moje lásky a teď už tyto stíny od Essence. Jestli na ně někde narazíte a bude se Vám líbit odstín určitě do nich jděte. Za mě je toto opravdu jedno z největších kosmetických překvapení! :)






2 komentáře:

  1. Super recenze, to jsem netušila, že má i Essence tyto krémové stíny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Občas se objeví v nějaké limitce a zrovna tyhle jsou opravdu moc fajn :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)