pátek 28. března 2014

BB krém od Biodermy

Krásný den moje milé čtenářky! :)

Vítám Vás u dnešního článku, kterým bude opět recenze a tentokrát na BB krém od značky Bioderma. Tento BB krém jsem si koupila v rámci projektu Bioderma for everyone za krásných 99 Kč. Za tu cenu jsem nemohla odolat a musela jsem ho vyzkoušet a dnes Vám přináším své první postřehy.




Tento BB krém je určen pro citlivou pleť se sklonem k začervenání. Slibuje sjednocení pleti a to plní opravdu na jedničku! Pleť je po jeho použití opravdu krásně sjednocená, celistvá a na dotek příjemně hebká. Produkt je na pleti příjemný a velmi kladně hodnotím to, že nevysušuje a to pod něj ani nemusím nanášet hydratační krém. Má polotuhou konzistenci, dobře se roztírá a není nijak parfémovaný, což mi vyhovuje. Já mám odstín pro světlou pleť, ale teď je na mě malinko tmavší, ale opravdu jen lehce. Už se těším, až se trošku opálím a budu ho používat každý den, protože už se opravdu stal mým oblíbencem. Bude určitě ideální na léto, jelikož má SPF 30. Co mě překvapilo je, že má poměrně slušné krytí na to, že je to BB krém, ovšem nevytváří na pleti žádnou masku, ale pleť je po něm přirozená, krásná a hebká.


Na fotce můžete vidět, že nerozetřený krém na ruce je na mě opravdu lehce tmavší, ale jde hezky rozetřít a odstín není nějak extra tmavý, takže na jaro/léto bude určitě sedět i slečnám, které mají opravdu velmi světlou pleť. Tento produkt si mě opravdu získal, pleť je po něm krásná a svými vlastnostmi, předčí i většinu mých makeupů. Rozhodně ho doporučuji! :)
Balení obsahuje 40 ml a jeho bežná cena se pohybuje kolem 400 Kč.



Těším se u dalšího článku a přeji Vám krásný slunečný den! :)

2 komentáře:

  1. Tiež každý mesiac vlekárni stolkujem túto Bioderma akciu, už mám lacný sprcháč, krém a teraz už aj tento BB creme :)
    teda hneď 2ks, pretože za cenu 4 eurá mi bolo lúto tam tie posledné 2 nechať :D používala som ho aj predtým, už dávnejšie, tak som vedela že sa to oplatí :)) úplne súhlasím s tvojou recenziou, myslím že je to jeden z najlepších BB krémov, veľmi sa mi vlastnosťami podobá na BBčko od Collistaru, ale ten je o 2 triedy drahší :P takže bioderma vyhráva ! :)

    CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nějak až trapně zvykla na make up a k BB a CC nějak nemohu přijít na chuť :D :/

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)