pátek 21. března 2014

Krém od Biodermy pro suchou pleť

Ahoj moje milé čtenářky, vítám Vás u dnešního článku.

Dnes pro Vás mám recenzi na pleťový krém od značky Bioderma, který je určen pro suchou až velmi suchou pleť. 

V zimě mívám opravdu extrémně vysušenou pleť navíc se sklonem k ekzémům, proto jsem hledala něco, co by mojí pleť dobře hydratovalo a zároveň nezhoršilo stav mého počínajícího ekzému. Určitě jsem chtěla lékárenský výrobek, protože aplikovat na citlivou ekzematickou pleť nějaký produkt z drogerie je dle mého názoru opravdu risk, takže když byl tento krém v únoru zlevněn v rámci kampaně Bioderma for everyone na pouhých 99 Kč, nebylo nad čím váhat.
Balení je jednoduché, typické pro Biodermu. Modrá barva na obalu značí, že se jedná o krém z řady Atoderm - to znamená pro dehydratovanou a citlivou pokožku. Krém je polotuhé konzistence a má slabou lékárenskou vůni. Na pleti je velmi příjemný, dobře se roztírá. Já osobně ho používám ráno před nanesením makeupu a na noc po vyčištění pleti a musím říct, že opravdu vidím znatelný rozdíl. Pleť na mém obličeji je skvěle hydratovaná, šupinky a suchá místa zmizely a ekzém se mi dále nerozvinul. Jediné co vidím jako malé minus je, že krém poměrně rychle ubývá, určitě bych ocenila větší balení. Teď lituji, že jsem si za zvýhodněnou cenu nekoupila více balení.
Obsah krému je 40 ml a koupíte ho za stálou cenu kolem 250 Kč. Mé pleti naprosto vyhovuje a kdo také trpíte na suchou pleť, tak Vám ho rozhodně doporučuji k vyzkoušení.



Mějte se krásně a těším se na Vás u dalšího článku :)

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)