úterý 18. března 2014

Linky Bourjois

Ahoj moje milé! :)

Dnes pro vás mám recenzi na tekuté oční linky od značky Bourjois. Přiznám se, že toto jsou moje první tekuté oční linky. Do teď jsem upřednostňovala oční linky ve fixu, tužce nebo gelové. Bála jsem se, že s tekutými linkami nebudu umět pracovat, ale mé obavy byly zcela zbytečné. Jde to s nimi krásně a dle mého názoru mnohem lépe než s linkami gelovými.


Balení je obyčejné, jednoduché, určitě nenadchne. Objem je 2,5 ml, což vypadá jako malinko, ale opravdu to vystačí na mnoho použití. 
Co se mi na těchto linkách líbí je štěteček. Je opravdu malý, úzký, krásně s ním linky zvládnou i začátečníci. Barva je opravdu černočerná, ne žádná vybledlá šedá. Na očích jsou moc příjemné, krásně po víčku kloužou, žádné dření nebo tahání víčka se nekoná.
Jediné mínus je, že tyto linky nejsou voděodolné. Kdyby se tento nedostatek podchytil, tak by byly opravdu dokonalé! Já osobně je za sebe doporučuji, určitě stojí za vyzkoušení.


  


Mějte se krásně a těším se u dalšího článku! :)

2 komentáře:

  1. pekný príspevok ! :) bourjois je jedna z mojich oblúbených značiek !
    máš super blog, hneď som followla ;-) bola by som rada keby si si pozrela môj :)
    CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivujem všetkých ľudí, ktorí si dokážu dať tekutú linku. Neviem, či som jediný človek na svete, ale ja to jednoducho nedokážem. :D
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)