pátek 7. března 2014

Micelárka Loreal

Ahoj, vítám Vás u dnešního článku :)

Dnes pro Vás mám zase jednu recenzi a to na micelární vodu od značky Loreal. Obecně musím říct, že mám micelárky ráda. Líbí se mi ten koncept, že se jedním produktem dají lehce odlíčit oči i pleť. Měla jsem oba druhy micelárky od Biodermy, micelárku od Bourjois a momentálně tedy používám již zmiňovanou od Lorealu a od Garnier.


 Jak můžete vidět, tuto micelárku mám už z větší části vypoužívanou a tak si myslím, že mohu objektivně posoudit jestli opravdu dělá to, co slibuje.
Co se balení týče, tak se mi moc líbí. Zaujal mě obdélníkový tvar, je to příjemné zpestření u klasických oválných lahviček podobných produktů v drogerii. Jediné co by mohlo být lepší je samotná "nálevka". Když si nedáte moc pozor, zbytečně se Vám na vatový tamponek vylije víc produktu než je potřeba, což je zbytečné plýtvání.
Samotná tekutina je bezbarvá a neparfémovaná, což mám u pleťové kosmetiky ráda. Já tuto micelárku používám převážně na odlíčení očí a občas s ní dočišťuji i pleť.
Musím říct, že makeup odličuje na jedničku. Když si to srovnám s micelární vodou od Biodermy, tak tamponek s micelárkou od Lorealu musíte na víčku přidržet trochu déle, ale to mi vůbec nevadí. Jediné s čím měla trochu problém byly gelové linky od Maybelline, ale ty já používám pouze občas, takže i přesto mi vyhovuje.
Já jsem s tím to produktem spokojená a mohu Vám ho jedině doporučit. Až vypotřebuji ostatní své micelárky, tak se určitě nebudu bránit dalšímu balení.




Mějte se krásně a užijte si víkend! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)