pondělí 17. března 2014

Moje oblíbené laky na nehty

Ahoj moje milé čtenářky, vítám vás u dnešního článku! :)

Doufám, že jste si užily víkend, já moc. V pátek jsem byla v kině na Fair play, moc se mi to líbilo a určitě pokud se někdo chystáte do kina, tak tento film mohu za sebe opravdu doporučit. Skvělý poutavý příběh napínavý od začátku až do konce, samozřejmě natočený podle pravdy. V sobotu jsem se vydala do Prahy do hudebního divadla Karlín na muzikál Lucie. Popravdě musím říct, že mě to nijak extra nenadchlo, čekala jsem od toho mnohem víc. Co mě šokovalo byli lidé, kteří jsou schopni přijít do divadla v teniskách, riflích a mikině s barevnými nápisy přes celý hrudník..opravdu děs.
No nic, to jsem se rozpovídala mimo téma, jdeme na dnešní článek :).


Dnes bych Vám chtěla představit jedny z mých nejoblíbenějších laků na nehty. Jsou to laky od značky Rimmel z kolekce lycra a 60 seconds. Celkem mám od Rimmelu pět laků a jsem s nimi moc spokojená. Jsou sice dražší než třeba Essence, ale investice se v tomto případě opravdu vyplatí. Laky od Essence mi vydrží bez poškození maximálně jeden den, někdy ani to ne. Laky od Rimmelu bez problému vydrží i pět dní, čímž si mě získaly!
Z kolekce 60 seconds mám odstíny 510 Euphoria a 800 Black out. Z kolekce lycra pro odstíny 500 Peppermint, 317 coral Romance a 317 Hip hop. Jak můžete vidět na poslední fotce, rimmel nedávno změnil design lahviček a názvy odstínů a přidal podpis Kate Moss. Tím ale veškeré změny končí, odstín 317 Coral Romance a 317 Hip hop, jsou naprosto totožné, pouze se jinak jmenují.


Já jsem s těmito laky opravdu moc spokojená a nemám s nimi sebemenší problém.

Těším se na Vás u příštího článku a přeji hezký den! :)

1 komentář:

  1. Ty laky z kolekce 60 seconds jsou úžasné, taky si je nemůžu vynachválit:)
    A máš moc pěkný blog:)
    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)