sobota 22. března 2014

Spotřebováno - březen

Přeji Vám krásný slunečný den!

Dnes pro Vás mám článek o tom, jaké kosmetické produkty jsem spotřebovala v měsíci březnu. Březen sice ještě není u konce, ale já už vím, že tento měsíc žádné jiné produkty nespotřebuji, proto Vám mohu napsat článek takto s předstihem.


Tělový krém Grace Cole - ANO
Tento krém je moc příjemný na těle, má pěknou levandulovou vůni a krásně hydratuje.

Melounová pěna do koupele Avon - ANO
Tyto pěny do koupele z Avonu mám moc ráda. Hezky voní, dobře pění a za tu cenu jsou opravdu dobré. Kdo jste ještě nezkoušel, tak vřele doporučuji.

Regenerační šampon Today - ANO
Tento šampon seženete výhradně v Penny marketu, značka Today je jejich privátní značkou. Říkala jsem si, že to nebude nic moc, ale příjemně mě překvapil. Hezky pění a vlasy po něm jdou lehce rozčesat.


Krém na nohy s ureou od Baley - ANO
 recenze zde: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/02/balea-krem-na-nohy.html

Pleťový krém Lipobase repair - ANO
 recenze zde: http://kiss-beauty.blogspot.cz/2014/02/lipobase-repair.html

Tělové mléko s bílým slézem Weleda - NE
Obyčejné tělové mléko, dají se sehnat i lepší za mnohem menší cenu. Toto mě ničím nezaujalo, takže nedoporučuji.

Sudocrem - NE
Na tento krém jsem četla jenom samé pozitivní recenze, tak jsem se rozhodla, že si ho taky koupím a konalo se obrovské zklamání. Nepomáhal mi vůbec na nic, na akné, odřeniny ani ekzémy. Není vypotřebovaný, ale má prošlou dobu trvanlivosti, proto vyhazuji a znovu už si ho určitě nekoupím.


 Lak na vlasy Syoss - MOŽNÁ
Obyčejný lak na vlasy, nijak extra mě nenadchnul, ale vlasy neslepuje a poměrně dobře je fixuje, takže bych spíše doporučila.

Gel na holení Balea - ANO
Tento gel na holení mě nadchnul! Ne jen, že má super modrou barvu a krásně voní, ale hlavně neskutečně hydratuje. Pokožka je po holení opravdu na dotek jemná, jako kdyby byla namazána tělovým krémem. Aktuálně používám nějaký gel od Gilette a ten tomuto nesahá ani po kotníky. Za mě je to jednička a koupím si ho znovu.


Gel na obočí Alverde - ANO
Můj miláček! Mám již třetí balení a dokud ho budou vyrábět, budu si ho stále kupovat. Krásně zvýrazní a zafixuje obočí a jednoduše se aplikuje, co víc si přát.

Oční linky ve fixu Avon - NE
Tyto linky mi ze začátku vyhovovaly, ale po měsíci používání ztratily svoji černou barvu a byly spíše šedé a po dvou měsících úplně vyschly, takže za mě ne. Předtím jsem měla linky ve fixu od Oriflame a ty byly mnohem lepší.


Essence better than gel nails - ANO
Skvělý top coat od Essence, toto je už asi moje třetí balení. Jsem s ním spokojená, lak vydrží déle a krásně se leskne.

Lak na nehty Essence, odstín 76 Hard to resist - ANO
Tento lak bych Vám doporučila, na nehtech vypadal jako noční obloha. Bohužel je ze staré řady a už ho neseženete.

To byl dnešní článek, doufám, že se Vám líbil. Užijte si zbytek víkendu! :)



3 komentáře:

  1. Také mám ráda avon pěny do koupele, tuto melounovou mám také a zrovna jsem si objednala další dvě:) Jabkovou a s jarníma květinama, jsem na ně zvědavá jak budou vonět:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si teď budu objednávat novou, jen se pořád nemůžu rozhodnout jakou vůni, ale s jablíčkem by nemusela být vůbec špatná :)

      Vymazat
  2. Holící gely od baley jsou super:) Mají výbornou hydrataci a úžasně voní:)
    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)